آخرین نسخه از این سدان ام وی ام آریزو ۵ اسپرت یا FL نام داشت اما حالا مدیران خودرو برنامه دارد تا این سدان را با نام ام وی ام آریزو ۵ پرو به بازار عرضه کند. البته گفته می شود ممکن است نام این خودرو به آریزو M5 هم تغییر پیدا کند.
تغییرات در داخل کابین
دسته دنده در نسخه جدید الکترونیکی شده و خبری از دسته دنده دستی نیست. همچنین کلاستر هم دیجیتال شده و طراحی کنسول میانی به صورت کامل تغییر کرده است. همچنین احتمال می رود که اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو را در نسخه جدید داشته باشیم و سنسور باران هم به این سدان اضافه شده باشد.
تغییرات فنی در آریزو ۵ جدید
در نسخه FL موتور ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را داشت و قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شد اما سدان MVM در نسخه جدید مشخصاتی متفاوت و ارتقا یافته خواهد داشت. در ام وی ام آریزو ۵ پرو پیشرانه از نظر نرم افزاری به روزرسانی داشته و حالا خروجی ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر را دارد و سیستم انتقال قدرت هم از CVT به شش سرعته دوکلاچه تر تغییر کرده است.